• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İstanbul

Valilikler

T.C. Beylikdüzü Kaymakamlığı
T.C. Beylikdüzü Kaymakamlığı
T.C. Beylikdüzü Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Beylikdüzü Kaymakamı Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • BEYLİKDÜZÜ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Etkinlikler Basın Açıklamaları İhale İlanları Dosyalar
  • İLETİŞİM
°C
6
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Beylikdüzü Kaymakamı
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Dernekler Bürosu Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Sosyal Etüt ve Proje Şefliği
      • Evrak Şefliği
      • İşlemler Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • İlçe Tarihçesi
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • BEYLİKDÜZÜ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Yardım. ve Day. V. Bşk.
      • İlçe Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Aile, Çalışma, Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
      • Büyükçekmece Kadastro Mühendisliği
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Vergi Dairesi Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Seçim Kurulu Başkanlığı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
    • Dosyalar
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Kadastro Birimi
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Sağlık Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
    • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
    • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları
    • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Nüfus Müdürlüğü
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Sağlık Müdürlüğü
    • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • İlçe Sosyal Yardım. ve Day. V. Bşk.
    • İlçe Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Aile, Çalışma, Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
    • Büyükçekmece Kadastro Mühendisliği
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Vergi Dairesi Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • İlçe Seçim Kurulu Başkanlığı

Kamu Hizmet Standartları

  01.01.2019 – 31.12.2019

BEYLİKDÜZÜ KAYMAKAMLIĞI

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

 

1-

 

Taşınmaz Mal Zilyetliğine Yapılan Tecavüzlerin Vali ve Kaymakamlıklarca Önlenmesi Yolları   

-Matbu Dilekçe ,

-Kira kontratı,

-Tapu Belgesi.  

15 GÜN (Men Kararında +5 gün)

2-

634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanununa 2814 sayılı Kanunla eklenen Ek-2 madde gereğince; Görevleri nedeniyle tahsis edilen ortak kullanım alanından (Dışarıdan atanan Yönetici, Apartman Görevlisi, Bekçi) Tahliye işlemi 

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:

2-Başvuruda bulunan Yönetici ise Yönetici olduğuna dair karar örneği, kat maliki ise  tapu kayıt örneği,

3-Tahliyesi  istenilen kimsenin işine son verildiğine yöneticiye/ yönetim kuruluna  yetki verildiğine dair kat malikleri kurulu kararı,

4-İş akdinin sona ermesine bağlı olarak görevi nedeniyle tahsis olunan dairenin boşaltılmasına dair ilgiliye gönderilen ihtarname,

5-İşine son verilen kimsenin çalıştığı süreye ait aylık alacakları varsa ihbar ve kıdem tazminatlarının karşılandığına veya güvence altına alındığına dair belge örneği. 

7 GÜN

(İhtarname alındıktan sonra 15 gün içinde boşaltılmazsa)

3-

Lokal (içkisiz/içkili) İzin Belgesi düzenlenmesi

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:

1-Lokal açılması konusunda alınmış yönetim kurulu kararının örneği,

2-Lokal olarak açılacak yerin tapu senedi örneği, kiralık ise kira kontratının örneği,

3- Dernek Başkanı ve Lokal Sorumlu Müdürüne ait Kimlik fotokopisi

4- Ana gayrimenkulün tapu kayıtlarında mesken olarak görünen yerler için kat maliklerinin oy birliği ile aldıkları kararın örneği, mesken ve işyerinin birlikte yer aldığı binalarda mesken sahiplerinin tamamının onayı

ve işyeri sahiplerinin oy çokluğu ile aldıkları kararın örneği, iş hanlarında ise yönetim kurulu kararı örneği,

5-Yapı kullanma (iskan) izin belgesi, bu belgenin bulunmadığı durumlarda ise ilgili belediyeden alınacak söz konusu yerin lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge; bu alanlar dışındaki lokaller için Bayındırlık ve İskan Müdürlüklerinden alınacak lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge.

 

 

30 GÜN

4-

Tüketici Sorunları Başvurusu

Matbu Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir.

1-Fatura,

2-Satış Fişi

3-Garanti Belgesi,

-Sözleşme vb.

 

6 AY İÇİNDE GÖRÜŞÜLÜR VE KARARA BAĞLANIR.YAPILAN BAŞVURUNUN NİTELİĞİ, BAŞVURU KONUSU, MAL VE HİZMETİN ÖZELLİĞİ GİBİ HUSUSLAR DİKKATE ALINARAK, KARAR SÜRESİ  EN FAZLA 6 AY DAHA UZATILABİLİR.

27.12.2014 TARİH VE 29188 SAYILI RESMİ GAZETE YAYINLANAN TÜKETİCİ HAKEM HEYETLERİ YÖNETMELİĞİ’NİN 23. MADDESİNDE “TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE YAPILAN BAŞVURULAR BAŞVURU TARİH VE SIRASINA GÖRE EN GEÇ ALTI AY İÇİNDE GÖRÜŞÜLÜR VE KARARA BAĞLANIR. YAPILAN BAŞVURUNUN NİTELİĞİ, BAŞVURU KONUSU, MAL VE HİZMETİN ÖZELLİĞİ GİBİ HUSUSLAR DİKKATE ALINARAK KARAR SÜRESİ EN FAZLA ALTI AY DAHA UZATILABİLİR” DENİLMEKTEDİR.

 

 

 

5-

Ticari Amaçla İnternet Toplu Kullanım Sağlayıcı İzin Belgesi

Başvuru Belgeleri:

1- Matbu Dilekçe

2- İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da Belediyeden onaylı bir örneği

3- Vergi Levhası

4- Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdan fotokopisi,

5- Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi,

6- TİB onaylı filtre programı.

 

 

 

 

 

15

 GÜN

 

 

 

 

 

6-

“Apostille” tasdik şerhi

 

İdari nitelikteki belgelerin tasdikinde İlçemiz sınırları içerisinde bulunan resmi ve özel okullar, Üniversiteler, Kartal Nüfus Müdürlüğü tarafından düzenlenen belgeler noter onaylı belgelerin imza tasdiki işlemi.(tasdik edilecek belgenin BELGEYİ GETİRECEK KİŞİNİN T.C. Kimlik Numarası yer alan kimliği,

Belgeyi getiren kişi, yabancı ise pasaportu veya ikametgah tezkeresi.

Şirketler veya vize firmaları tarafından farklı kişilere ait belgeler getirilmesi halinde, şirketin antetli kağıdına düzenlenmiş ve kişilerin isimlerinin yer aldığı liste.

BAŞVURU ANINDA

7-

İnsan Hakları İhlalleri Başvurusu

 

Dilekçe.

 

30 GÜN

8-

5434 sayılı Emekli Sandığı Kanunu gereğince (Muhtaçlık Kararı) 

1-Matbu Dilekçe, 

2-Mal Bildirim Formu (2 Adet),

3-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,

4-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro,

5-Sağlık Kurulu Raporu (%40 ve üzeri).

YAPILAN TAHKİKATİN BİTTİĞİ TARİHTEN İTİBAREN 

9-

4982 sayılı Bilgi Edinme Kanunu gereğince başvuru

Dilekçe

15 GÜN

10-

3071 sayılı Dilekçe Kanunu gereğince başvuru

Dilekçe

30 GÜN

11-

2860 sayılı yardım Toplama Kanunu gereğince yetki belgesi düzenlenmesi

 

 

Başvuru belgeleri:
1- Dilekçe
2- Toplanacak yardım miktarını belirleme yarayacak keşif özeti, rapor
3- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
4- İkametgah belgeleri

 

 

 

2 AY

12-

Adli Sicil Kaydı

BELGEYİ İSTEYEN KİŞİNİN T.C. Kimlik Numarası yer alan kimliği,

Başvuru anında

13-

Yaşlı Aylığı

Başvuru Şartları

  1. 65 yaşını doldurmuş olan
  2. Nafaka bağlanmamış veya bağlanması mümkün olmayan
  3. 2828 Sayılı Kanun kapsamında harçlık almayan
  4. Sosyal güvenlik kurumlarından bir gelir veya aylık hakkından yararlanmayan
  5. Uzun vadeli sigorta kollarına tabi olacak şekilde çalışmayan,
  6. Kendisi ve eşi dikkate alınmak suretiyle kişi başına aylık ortalama geliri 609,67 TL den az olan Türk vatandaşlarına bağlanır.

30 GÜN

14-

Engelli Aylığı

Başvuru Şartları

  1. 18 yaşından büyük ve 65 yaşından küçük olan,
  2. %40 - %69 arası oranda engelli olan,
  3. Nafaka bağlanmamış veya bağlanması mümkün olmayan,
  4. 2828 Sayılı Kanun kapsamında harçlık almayan,
  5. Sosyal güvenlik kurumlarından bir gelir veya aylık hakkından yararlanmayan
  6. Uzun vadeli sigorta kollarına tabi olacak şekilde çalışmayan,
  7. Hane içinde kişi başına aylık ortalama geliri 609,67 TL den az olan Türk vatandaşlarına bağlanır.

30 GÜN

15-

Slikozis Aylığı

Mayıs 2011’e kadar 3 aylık sürede başvuru yapan kişilere yönelik sürdürülen yardımlardır. Bu yardımlara yeni başvurular alınmamaktadır.

 

16-

Engelli Yakını Aylığı

(18 yaş altı)

Başvuru Şartları

Fiilen bakımını gerçekleştirdiği, aynı hanede ikamet ettiği, 18 yaşından küçük, %40 ve üzeri oranda engelli yakını olan;

  1. Nafaka bağlanmamış veya bağlanması mümkün olmayan,
  2. 2828 Sayılı Kanun kapsamında harçlık almayan,
  3. Sosyal güvenlik kurumlarından bir gelir veya aylık hakkından yararlanmayan,
  4. Uzun vadeli sigorta kollarına tabi olacak şekilde çalışmayan,
  5. % 70 ve üzeri Engelli aylığı almayan,
  6. Hane içinde kişi başına aylık ortalama geliri 609,67 TL den az olan Türk vatandaşlarına bağlanır.

30 GÜN

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

İlk Müracaat Yeri:
İsim       : Sadi BOLATLI
Unvan   : Yazı İşleri Müdürü
Adres    : Beylikdüzü Kaymakamlığı
Tel         : 0212 876 99 66
Faks      : 0212 876 99 68
E-Posta : beylikduzu@istanbul.gov.tr

 

 

İkinci Müracaat Yeri:
İsim       : Mustafa ALTINPINAR
Unvan   : Beylikdüzü Kaymakamı
Adres    : Beylikdüzü Kaymakamlığı
Tel         : 0212 876 99 66
Faks      : 0212 876 99 68
E-Posta : beylikduzu@istanbul.gov.tr

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Yakuplu Mah. Hürriyet Bulvarı No:18 Beylikdüzü / İstanbul
Tel: 0212 876 99 66 / 0212 875 94 57 Faks: 0212 876 99 68